Kostschema

Fransutbildning, utbildning inom lösögonfransförlängning

Viktkontrollen kostschema

torsdag 13 februari 2014

Kostschema dags för sommarformen

Så nu påbörjar jag ett nytt kostschema bränn fett och öka i muskelmassa. Kommer att köra fram till sommaren.


Startprover 15/1-14 efter en stressad och slarvig period.

S-  Testosteron 8,9 nmol  För lågt, S-SHBG 17.
S- kortisol "stresshormon" fastevärde morgon 600 mU/l. Något stressad
TSH 1,3 Hyfsad ämnesomsättning
HB 158g/l Kan bli bättre
Blodtryck 150/65 puls 55 slag per min med för liten manschett. Högt blodtryck kan vara kroppens naturliga sätt att kompensera behovet av syre.


Kommer att köra strikt varje dag utom onsdagar. Onsdagar ökar jag kolhydraterna och sänker fettet.

Mål: hårdna till och bibehålla tryck i kroppen.

Jag kommer att äta mer än vad min kropp behöver, endast nyttiga råvaror och inga tomma kalorier. Bara för att kunna behålla tryck, styrka, välmående, öka fettförbrännande hormon, ökade IGF nivåer "ger ökad insulinkänslighet av ökad muskelmassa", Ökade Testosteronnivåer för ökat välbefinnande, minskade kortisolnivåer. Överskott av intag energi kommer att gå förlorat till aktivitet.

Energiintag:
Kolhydrater  260g
Protein 3,5g per / kilo kroppsvikt
Fett ca 210g

Summa: 4100 kcal

Kosttillskott:
kreatinetylester
Zink, magnesium, b6
D-vitamin 3000E
Rödbetsjuice
Bockhornsklöver

Träning varvat med barnpassning: Styrketräning 5-6 dagar per vecka. Cardio "Cykla, jogga, powerwalk, beachvolley" 4 dagar per vecka.

5/2-2014 2,5 veckor in på schemat:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar